۱۳۸۸ تیر ۲۱, یکشنبه

خبر- خانواده زندانیان سیاسی خطاب به مراجع عظام: ما دردمند اين ظلم هاي عريان در نظام جمهوري اسلامي هستیم

بسم الله الرحمن الرحيم
لايحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم (سوره نساء ، آيه 148)
"خداوند صداي فرياد را دوست ندارد مگر از طرف كسي كه به او ظلم شده است"
حضور محترم آيات عظام و علماي اعلام (اعلي الله مقامهم)
با سلام و احترام
ضمن عرض تبريك ايام پربركت ماه پر فيض رجب و آرزوي قبولي طاعات و عبادات مراجع معظم و علماي گرانقدر و اميد آنكه بهره منديمان از دعاي پرخير شما بزرگواران و سرمايه هاي عظيم اجتماعي و معنوي، بار ديگر مصدع اوقات شريف آن خوبان شديم تا ضمن تجديد تظلم و دادخواهي، از لطف و مرحمت شما بزرگواران كه هريك به نحوي ياريگر ما در اين ايام غربت و عسرت بوده ايد قدرداني نماييم.
خبرهاي دريافتي و شواهد از بذل توجه مراجع معظم و آيات گرانقدر در رفع ظلم رفته بر بازداشت شدگان اخير و خانواده هاي آنان حكايت دارد كه اين موجب اميدواري و سپاس است، اما حتما مستحضريد كه كماكان عزيزان ما در بند هستند و متاسفانه در شرايط ايشان نه تنها بهبودي حاصل نشده بلكه اخبار ناگواري از تشديد فشارها براي پذيرش اتهامات ناروا و ساخته و پرداخته اذهان بيمار بر ايشان مي رسد. بر اساس اين فشارها آنچه برخي اخبار حكايت مي كنند، حال برخي از عزيزان دربند رو به وخامت نهاده و اين مساله با توجه به ممانعت مسئولان امر از تماس و ديدار ايشان با خانواده هاي خود بر شدت نگراني ها افزوده است.
علماي بزرگوار
ما فرزندان شما كه در دامان پرمهر اسلام عزيز و انقلاب باشكوه اسلامي و در مكتب امام و رهبر انقلاب، خميني كبير پرورش يافته ايم طبق آموزه هاي ديني تنها اميد و پناهمان خداي رحمان و رحيمي است كه به صابران بشارت اجر و به مظلومان وعده پيروزي داده است. در لواي همين آموزه ها آموخته ايم كه شكايت از ظلم و جور را نزد علمايي ببريم كه در شرايط تنگي پناه امتند. پس اگر تصديع مجددي است عمل به تكليفي است كه هنوز اميد به گشايش گره از كارمان از مسير آن داريم.
حضرات آيات عظام
دردمندانه و سوگوارانه عرض مي كنيم كه انقلاب اسلامي و حاصل خون هاي پاك و مجاهدت هاي بي امان امام بزرگوار و شهدا و ايثارگران و عموم ملت مسلمان در برپايي نظام جمهوري اسلامي را در مسيري ناگوار و پربلا مي بينيم. اين مسير به گواه تاريخ و سنت الهي ختم به خير نيست و متاسفانه اكنون كه نظامي به نام دين و مستضحر به علماي اسلام و و لايت شكل گرفته، نتايج آن به پاي اين ارزش ها نوشته مي شود.
همان طور كه مجاهدت هاي بزرگ مردم در پيروزي انقلاب، مقابله با فتنه هاي دوران آغازين برپايي نظام جمهوري اسلامي، ايثار و شهادت و ارزش آفريني هاي دوران دفاع مقدس و سپس تلاش براي سازندگي و گسترش آزادي ها و اداي حقوق اساسي و مشروع ملت به پاي اسلام و مقدسات و نظام و علما نوشته شد و بر سرمايه عظيم آنها افزود، ظلم هايي كه در اين نظام بر مردم مي رود و آه هاي برآمده از سينه هاي سوخته، خواهي نخواهي به پاي همان ارزش ها منظور خواهد شد.
ما و عزيزانمان فدايي اسلام و ارزش هاي والاي اين مكتب رهايي بخش هستيم و در اين مسير همچنان استواريم و خداي عليم و بصير را شاهد مي گيريم كه اگر اين روزها بر ظلم رفته صابريم و سفره دل نزد بيگانه نگشوده ايم و تنها شكايت نزد حضرت دوست و علما آورده ايم، به خاطر پايداري مان در اين مسير و اميدمان بر راهگشايي آن است.
ما دردمند اين ظلم هاي عريان در نظام جمهوري اسلامي هستيم، ما دردمند رواج دروغ در بين برخي مسئولان نظام هستيم، ما دردمند حاكميت نا اهلان و نامحرمان با امام و انقلاب بر برخي از مصادر مهم نظام هستيم، ما دردمند انحراف از اصول تبيين شده از سوي بنيانگذار كبير انقلاب امام خميني (ره) هستيم كه ميزان را راي ملت مي دانست، ما دردمند زير پا گذاشتن حقوق مردمي هستيم كه براي اين نظام هيچ كم نگذاشته و امام ما نه در شعار كه در عمل آنها را ولي نعمت خود و حكومت مي دانست، ما دردمند ملكوك شدن ارزش هاي ديني مان توسط حاكماني هستيم كه مستي قدرت هوش از سرشان ربوده و چشمشان را در برابر حقايق كور كرده، ما درمند اسلام و ارزش ها و ذبح گوهر دين در برابر قشري نگري و تظاهر و زاهدنمايي متحجران هستيم. ما دردمندان، شاگردان كوچك علما و مراجع و در راس آنها امام بزرگوار و نگران ايران عزيز هستيم. عزيزان ما به خاطر اين دردمندي است كه اكنون در بند جفاي برخي حاكمان بيگانه از عدل و داد گرفتارند و ما خانواده هاي اين بازداشت شدگان، در كنار همه دردهايمان، دردمند عزيزانمان نيز هستيم.
علماي بزرگوار
ما دردمنديم وقتي كه در معدود تماس هاي برخي از عزيزانمان از زندان متوجه مي شويم كه آنها را در چنان خلايي فرو برده اند كه پس از عمري حضور در سايه اهل بيت و شادي در شادي آنها و عزا در ماتشان، از فرا رسيدن عيد بزرگ ميلاد امام عدل و رحمت، حضرت علي بن ابي طالب(ع) بي خبرند و اين درد آنگاه مضاعف مي شود كه اين جفا در زندان هاي جمهوري اسلامي مي رود.
و مراجع معظم و علماي امين
ما دردمنديم كه معيار قانون و حق و عدالت را درباره عزيزانمان كه عمري را در راه خدمت به اسلام و انقلاب گذرانده اند، غايب مي بينيم و دردمندتر مي شويم وقتي كه فكر مي كنيم اگر با عزيزان ما كه شايد صدايمان به جايي برسد و با چم و خم حكومت و حاكمان آن تا حدي آشناييم چنين مي رود، با مردم مظلومي كه شايد دستشان از ما كوتاه تر و صدايشان نارساتر باشد در اين نظام و به نام اسلام چه مي رود.
حضرات آيات
اين فرزندان كوچك و شاگردان فروتن شما كه دل به مكتب رهايي بخش اسلام سپرده اند بار ديگر به تظلم نزد شما آمده اند بلكه گشايش در كار فروبسته شان صورت گيرد.
در اين جا بار ديگر اعلام مي كنيم كه در مسير اسلام و انقلاب ايستاده ايم و دل به نااميدي نمي سپاريم كه آن را شرك مي دانيم و با هدايت علماي بزرگوار در برابر ظلم با تمام توان ايستاده و در برابر قانون و حق و عدالت خاضع و مطيعيم.
از شما بزرگواران نيز تمناي ياري در اين مسير سخت و پربلا داريم.
و ما نريد الا الاصلاح ...
خانواده هاي عزيزان دربند:
حجت الاسلام محمد علي ابطحي – محمدجواد امام – دكتر محسن اين زاده – دكتر علي تاجرنيا – سيد مصطفي تاج زاده – دكتر سعيد حجاريان – جهان بخش خانجاني – دكتر علي اصغر خداياري – دكتر عبدالله رمضان زاده – دكتر سعيد شيركوند – مهندس محسن صفايي فراهاني – سيد شهاب الدين طباطبايي – دكتر محسن ميردامادي – مهندس بهزاد نبوي – صادق نوروزي – مجيد نيري و سايرين
نقل از: سايت نوروز

هیچ نظری موجود نیست: