۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

خبر- بازگشت هاشمی به نمازجمعه تهران

خطبه‌های نمازجمعه تهران این هفته احتمالاً توسط رئیس مجلس خبرگان رهبری اقامه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار «آینده»، با گذشت 4 هفته از نوبت اقامه نماز جمعه توسط آیت‌ا.. هاشمی رفسنجانی، خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران به احتمال زیاد به امامت وی اقامه خواهد شد.
پیش از این قرار بود نمازجمعه 29 خرداد توسط هاشمی اقامه شود که رهبر انقلاب، آیت‌ا... خامنه‌ای خطبه‌های نمازجمعه را ایراد کرده و در جمعه 5، 12 و 19 تیر نیز آقایان احمد خاتمی، احمد جنتی و محمد امامی کاشانی خطبه‌های نمازجمعه را اقامه کردند.
گفته می‌شود هاشمی رفسنجانی پس از هشت هفته، در جمعه 26 تیرماه نمازجمعه تهران را اقامه خواهد کرد.
گفتنی است از زمان اتهامات مطرح‌شده علیه هاشمی رفسنجانی توسط محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌ انتخاباتی، وی تا کنون اقدام به مصاحبه یا سخنرانی عمومی نکرده است و تنها در نامه‌ای به رهبر انقلاب، نسبت به پیامدهای این‌گونه اقدام برای نظام ابراز نگرانی کرده بود.
آیت‌ا.. خامنه‌ای نیز در خطبه‌های نماز جمعه 29 خرداد، با ابراز نارضایتی شدید نسبت به تخریب‌های صورت گرفته علیه هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری توسط رئیس‌جمهور اظهار کردند: آقای هاشمی رفسنجانی بارها تا مرز شهادت پیش‌رفته است و در طول انقلاب اسلامی ذره‌ای بر اموال خود نیاندوخته است.
رهبر انقلاب در رابطه با اتهامات مطرح شده نسبت به اعضای خانواده هاشمی نیز گفتند: طرح اتهامات بدون آن‌که در دادگاه ثابت شود، نادرست است.
نقل از: سايت شفاف

هیچ نظری موجود نیست: