۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

خبر- الويري: نمازجمعه اخیر پرجمعیت ترین و متنوع ترین نمازجمعه در طول انقلاب بود

مرتضی الویری در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: نماز جمعه اخیر با امامت هاشمی رفسنجانی یکی از پر جمعیت ترین و متنوع ترین نمازجمعه در طول انقلاب بود که همه سلیقه ها از همه اقشار و گروههای سیاسی در آن شرکت کرده بودند.
این فعال سیاسی افزود:نمازجمعه اخیر از سه جنبه، ترکیبی افراد، میزان مشارکت و مطالب عنوان شده از سوی خطیب نمازجمعه یکی از استثنائی ترین و قابل توجه ترین نمازجمعه برگزار شده در طول تاریخ انقلاب بود.
شهردار اسبق تهران اضافه کرد: در نمازجمعه اخیر افراد و سلیقه هائی شرکت کرده بودند که به آینده نظام علاقمند و به آن وفادار بودند اما به نحوه حاکمیت و اداره ی کشور انتقاد داشته و با سلیقه حاکمیت سازگاری نداشتند.
مشاور کروبی در ستاد انتخابات اظهار داشت: علیرغم تبلیغات بسیار کمرنگ صدا و سیما، در نمازجمعه اخیر شاهد یکی از پرجمعیت ترین نمازها در طول تاریخ انقلاب بودیم.
وی تصریح کرد: به دلیل ازدیاد جمعیت در خیابان های منتهی به دانشگاه تهران بسیاری از مردم نمازهای خود را در میدان ولیعصر یا پارک لاله اقامه کردند.
الویری در خصوص صحبت های هاشمی رفسنجانی نیز گفت: ایشان در نمازجمعه اخیر به مهمترین دغدغه ها و خواسته های به حق مردم از جمله شک و شبهه در انتخابات دهم، عملکرد در چارچوب قانون، مناظره بین سلیقه های مختلف برای تعیین حق و باطل و آزادسازی زندانیان که به دلایل واهی دستگیر شده بودند اشاره و خواستار پی گیری و رسیدگی شد.
نقل از: سحام نيوز

هیچ نظری موجود نیست: