۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

خبر- اولیاء: اخبار موهن محاكمه موسوی و خاتمی‏، شایعه افراطیون است /كدورت‌ها ریشه‌دار شده است

عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس انتشار اخبار موهنی مبنی بر بازداشت و محاكمه میرحسین موسوی و سیدمحمد خاتمی در آینده نزدیك و پس از برگزاری دادگاه متهمان سیاسی اصلاح طلب را تنها شایعاتی از سوی برخی افراطیون دانست.
علی‌اكبر اولیاء در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت:«در حال حاضر لازم است به جای طرح این شایعات به دنبال ایجاد فضای منطقی و مبتنی بر قانون در كشور باشیم.»
وی ادامه داد:«همواره در حرف و سخن به قانون سفارش می‌شود، اما برخی افراد تنها به آن قوانینی كه مربوط به منافع‌شان است عمل می‌كنند. التزام به قانون نباید فقط در حرف خلاصه شود و باید در عمل به آن پایبند بود.»
نماینده مردم یزد در واكنش به برگزاری دادگاه متهمان سیاسی بازداشت شده، تصریح كرد:«دادگاهی كه تشكیل شد، حداقل موازین قانونی را دارا نبود و حتی متهمین از داشتن وكیل نیز محروم بودند و در فضایی ایزوله از جامعه و خانواده قرار داشتند.»
عضو فراكسیون خط امام(ره) خاطرنشان كرد:«این دادگاه‌ها تنها به سوءتفاهمات و ابهامات حل نشده دامن زد.»
وی با مهم تلقی كردن روشن شدن فضای مبهم كشور، افزود:«متاسفانه برخی مسوولین امنیتی برخوردهای بسیار بدی داشتند و خارج از شرع و قانون عمل كرده‌اند. در حال حاضر كدورت‌ها ریشه‌دار شده است.»
وی همچنین در مورد طرح شایعاتی درباره ادامه اعترافات فعالان سیاسی بازداشت شده، گفت:«طرح این شایعات به التهابات و نگرانی‌ها دامن می‌زند و لازم است جامعه با عقلانیت و تكیه بر قانون جلو بروند.»
نقل از: پارلمان نيوز

هیچ نظری موجود نیست: