۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

خبر- داریوش قنبری:بر سر موضع خود هستم

داریوش قنبری با اشاره به احتمال عدم شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت:بر سر موضع خود هستم .
به گزارش اعتماد ملی وی افزود:باتوجه به اینکه ابهامات اعضای فراکسیون خط امام(ره)، در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری، سلامت انتخابات و حوادث پس از آن همچنان باقی است و وزرای دولت پاسخگوی سوالات ما در مورد انتخابات نبوده‌اند، بعید است در جلسات رای اعتماد به دولت دهم شرکت کنیم.
سخنگوی فراکسیون اقلیت با اشاره به مطلب دیروز روزنامه کیهان که مدعی شده بود قنبری از مواضع افراطی خود در مورد عدم شرکت در جلسات رای اعتماد عقب‌نشینی کرده است، گفت: گویا قرار است کیهان برای فراکسیون خط امام تعیین تکلیف کند. به گزارش پارلمان نیوز، نماینده ایلام تاکید کرد: تا زمانی‌که ابهامات انتخابات برای فراکسیون خط امام رفع نشود و ما به این نتیجه نرسیم که دولت اصلا مجلس را قبول دارد و می‌خواهد با آن کار کند یا نه، بر سر موضع خود (عدم شرکت در جلسات رای اعتماد وزرا) باقی هستیم و این موضع معتبر است.
سخنگوی فراکسیون خط امام تصریح کرد: اعضای فراکسیون خط امام در مورد ابهامات انتخابات سوالاتی از وزرا مطرح کردند که آنها حاضر به پاسخگویی نشدند تا زمانی‌که وزرا اینگونه با مجلس برخورد می‌کنند چگونه باید مجددا به آنها رای اعتماد داد؟ وی همچنین در واکنش به مصاحبه هدایتخواه، نماینده بویر احمد و دنا مبنی بر اینکه حقوق نمایندگانی که دولت احمدی‌نژاد را مشروع نمی‌دانند حرام است، خاطر نشان کرد: حتما باید مثل وی وکیل‌الدوله باشیم تا حقوق‌مان حلال باشد.
ستار هدایت‌خواه یکشنبه پیش در واکنش به خبر احتمال عدم حضور نمایندگان اصلاح‌طلب در جلسات بررسی رای اعتماد به وزرای احمدی‌نژاد اعلام کرد نمایندگانی که دولت را فاقد مشروعیت می‌دانند برای حضور در مجلس هشتم صلاحیت ندارند.
نقل از: سحام نيوز

هیچ نظری موجود نیست: